archiwizacjaWydrukowane dokumenty wielkoformatowe składamy do formatu A4, aby można było je wpiąć do segregatorów, itp. lub włożyć do teczek czy kartonów archiwizacyjnych. Składanie najczęściej wliczone jest w koszt wydruku. Po złożeniu dokumentów możemy je wpiąć do segregatorów, skoroszytów, zbindować lub włożyć do teczek, fastykuł czy pudeł archiwizacyjnych.

W trakcie pakowania dokumentacja zostaje uporządkowana i odpowiednio oznaczona.

Dokumenty małoformatowe dodatkowo możemy zalaminować.

Dokumenty w formie analogowej przetwarzamy do elektronicznej za pomocą dwóch skanerów. Pliki zapisujemy w formatach *.jpg, *.jpeg, *.png, *.tiff, *.tif, *.pdf, *.gif, *.dwg (AutoCad), do wyboru przez Klienta. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w zakładce skanowanie.

Pliki skanowanych dokumentów nazywamy i segregujemy według zaleceń Klienta co zapewnia szybki i łatwy dostęp do potrzebnych informacji.

Po zakończeniu skanowanie pliki zapisujemy na płytach CD, DVD, dyskach przenośnych lub wysyłamy pocztą elektroniczną.

Archiwizacja